sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Kesäkassi

Hei Kaikki!

Luoja, että olen ollu koko päivän väsynyt ja nukkunu koko päivän. Olin viime yönä töissä ja kyllä se vaan niin on, että yötyö ei ole mua varten. Enemmin teen työtä päivän aikaan ja nukun yöllä.
Harjottelu on jo puolessa välissä ja 3.6 alkaa tällä neidillä 3 viikon kesäloma. Nyt pitäs vaan keksiä mitä sitä tekisi lomalla. :) Hyviä vinkkejä otataan vastaan!

Viime viikolla postilaatikkoon tipahti tämä:


Uusi kesälaukku. Tilasin Ebaystä ja tuli aika nopeasti. Hintaa oli alle 5 euroo. 


Mä en ole erityinen lätkäfani, mutta jotenkin sitä vaan perjantaina eksyi telkkarin ääseen katsomaan Suomi-Saksa peliä.



Eilen illallaki katottiin työkavereitten kanssa mitä ehdittiin niin työn ohella Suomi-Slovenia peliä.
Lopuksi vielä hurmureitten hurmuri!




 Hyvää sunnuntai-illan jatkoa. :) Minä odotan, että kello lyö kahdeksan niin pääsen katsomaan Olipa Kerran ja Koston! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti