maanantai 27. toukokuuta 2013

Näytä missä sulla on rusketusraidat.

Nimittäin mulla on sellaiset. Oon vähän istunu nyt koneen kanssa auringossa ja saannyt ihan mukavat rusketusraidat. Nyt tässä istun taas ulkona ja koitan tuohon selkäänki saada vähän väriä. :)
Harjottelua olisi vielä torstaihin asti ja sitten ollaan lomaa jo hieman lähempänä. Oikeita töitä mulla on vielä perjantaihin asti ja sitten oon 3 viikkoa lomalla. Voi tätä ihanaa tunnetta. Oonhan mä loma ansannu jos oon tehnyt parhaillaan 12 tunnin päivää?? Tehnyt koulutehtäviä kotona ja töissä?? Nauttinut vaan yhdestä vapaapäivästä viikossa??
Loma suunnitelmii ei oikein ole. Sotkamoon lähen ainakin perjantaina ja lauantain olisi kahdet valmistujaiset ja pikkuveljen muutto!! Siis mun pikkuveljestä on tulossa aikuinen. En kyllä hyväksy tätä.....

Oon ollut nyt sillä sosekeitto kuurilla yli viikon ja paino on tippunu vähän yli 2 kiloo. Vielä pitäs muutama kilo saada pois ja olisin tyytyväinen. Kahtoo miten kauan kestän tätä sosekeittokuuria. Ei ainakaan vielä ole alkanu tuo soseruoka tökkimään. :)





Ostin Ticolle viikko sitten tuollaisen nimilaatan Mustista ja Mirristä. Toisella puolella lukee Tico ja minun puhelin numero. Ticohan on myös sirutettu, mutta jos sattuu karkaamaan niin onpahan kaulassa laatta, josta saa heti yhteyden, mutta Ticohan ei koskaan karkaa!! ;D Laatalla oli muistaakseni hintaa kaiveruksineen 10,90 euroo, jos en väärin muista.

Mä jatkan tästä auringosta. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti